Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Ulrica - 1 februari 2009 15:45

Allt har flytit på som vanligt =) Igår så var jag, Freja, Dennis och Jennifer ute och åkte pulka, dyna och hade snö bolls krig =)


Gick in och åt lunch och sedan var det dax för lilla gumman att sova en sväng.. Då kom J, U och D på besök, lika trevligt som vanligt.. Fikade, surrade och ja hade bara allmänt trevligt.. Lilla gumman vaknade och fick mellis och sedan lekte hon lite med D...

  Innan det var dax för Dennis att åka på träning så traskade han , Freja och jag ner på Willys och handlade gotti gotti till kvällen.. Middagen igår bestod av snitzel, pommes och bea =D.. Plockade undan efter middagen och bara tog det lungt en stund.. Sedan var det dax att tända ljus ( Gör vi varje kväll i hela lgh) och duka fram gotti gotti framför tv:n.. Sedan satt vi och åt, myste och tittade på tv..


Woho i Fredags så var vi och tittade på lgh =D Så nu håller vi på att välja tapeter och färg Nice nice.. TACK snälla A för att barnen fick vara hos dej medans vi tittade =) Kommer att bli super duper bra det här, så himla fint och stort =)


Ja hjärtat har nog åkt på flunsan han, hua hoppas att jag klarar mej...

Pratade med min papi i dag och en släkting till oss har gått bort, får se hur det blir till helgen då.. Ja nä nu ska jag fortsätta att bygga lego med lilla gumman och sedan börja med maten som idag blir: potatis, fispinnar och hemma gjord remoladsås...  Sätter även ut ett kort på Frejas nya mössa som hon ska ha till våren: Vad tycks om den??? Ja och jackan följer med på bild ännu en gång =) Får den troligtvist i morgon =)



Ovido - Quiz & Flashcards