Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Ulrica - 2 februari 2009 20:46

Då är tapeterna och färgen beställd, kommer att bli så jäkla snyggt =D

Då är det ny vecka igen då. Lilla gumman är hos pappa och gänget =)


På förmiddagen så var vi några som satt här hemma och drack kaffe och surrade en massa...


Sedan så började jag och hjärta att rensa i skrubben.. Jopp blev 4 säckar kläder till Uff och 4 säckar skräp =) Känns himla bra att vi har rensat så mycket uppe i lgh, blir mindre att packa då..

Ska bara ta och pallra ner och rensa båda förråden (BLÄÄÄ) men skönt när det är gjort med =)


Ja sedan så har helgen rullat på som vanligt.. Igår kväll var jag i väg och solade med A tackar för den trippen ( skönt )....


Ååååå i morgon ska jag få träffa ***** =)=)=) om inte halsen fortsätter att bli värre, fr slänga iväg ett mezz och kolla o jag kan komma ändå =D


Hjärtat har åkt på en jävlig förkylning må jag säga fyy fasen =(...


Nu ikväll så lämnade vi J till A för att vi skulle åka och lämna säckarna på UFF som var STÄNGT!!! Jaha bara att skita i det då, svängde in en sväng på City gross och handlade lite.. Sedan vidare till A och drack kaffe och surrde.. TACK för hjälpen A =) På väg hem så mötte vi E och N fick en gooooo kram av E han är så himla söt =)... Nä nu är det färdigt här ikväll.....


                 Puss på kinden alla som är värd den .......



Ovido - Quiz & Flashcards