Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ulrica - 17 februari 2009 08:34

Trodde att det skulle vara kallare ute än vad det var =)

Alla barnen är på skolan nu, själv ska jag snart ta och vika tvätt och köra igång en ny maskin..


Packa lite mer skulle jag kanske också göra.. Nu är det inte lång tid kvar innan flyttlasset går av stapeln..

På Torsdag dra jag i väg några timmar och på Fredag kanske jag får fin besök ;)

Ja en kopp java skulle ju inte sitta helt fel, brukar slinka ner några koppar på morgonen.. Hua om jag inte skulle få java på morgonen, då skulle jag gå under..


Sitter och funderar på om jag ska börja att träna, få bort lite fett.. Synd bara att det är så jäkla dyrt!!!  Är det någon som vet ett bra ställe som inte kostar flera miljoner så skicka gärna en kommentar =D


Lägger ut en låt här som jag tycker är grymt bra =)

http://www.youtube.com/watch?v=tylTCuW14S4




Ovido - Quiz & Flashcards