Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Ulrica - 19 februari 2009 17:30

Jaha då har man varit ute på äventyr då ;)


Lika trevligt som vanligt kan jag säga.. TACK för denna underbara dag, du vet vem du är *L* Hoppas att tempraturen sjunker i morgon så jag får "fin" främmande =D....  Nu inväntar jag bara hem kidsen som har varit upp till Sidsjön och provat ut skidor, pjäxor och hjälmar.. Är ju Sidsjödagen för dom slutet på nästa vecka..

Stackars Pontus har både ont i halsen och huvudet, ja det blir nog inge disco för hans del i morgon i alla fall.. kanske man ska ta en bio sväng med grabbsen i morgon kväll??? Beror ju på hur Pontus mår förstås ;)


Gääääsp faan vad trött jag blev bara så där, kanske dax för lite mat i magen...


Ja ja nu här jag inge mer att skriva, ska ringa upp mamsen en snabbis....

Av Ulrica - 19 februari 2009 08:42

Ja ja bara att ta på sej täckisar, mössa, vantar och känger ;)


Nu är alla barnen på skolan förutom Pontus som har såå ont i halsen, stackars mammas pojke..


Själv ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan bege mej iväg på en tripp :) Några kanner java ska väl slinka ner först och sedan blir det en varm härlig dusch.. Kanske uppdaterar mera sedan om dagen....

Ovido - Quiz & Flashcards