Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Ulrica - 12 augusti 2008 22:16

Jaha då fick man höra ikväll då att man gör icke picke pö mellan Per och Tobbe.. Skratt retande att folk ens orkar komma på en sådan sak, herre gud innan jag skulle komma på något dylikt... Men om du som har startat det rycktet läser min blogg så kan jag informera att jag INTE tänker byta ut Per!!!


Vad är det för fel att man ska kunna umgås och vara vänner,har ju faktiskt skapa dessa barn med kärlek....


Är glad att inte vi gapar och skriker åt varandra längre så fort vi pratar i telefonen.. Är glad att vi kan komma överens utan att det ska bli en massa tjafs.. Och varför jag är glad över det är för att jag ser att BARNEN mår mycket bättre...

Vet ju av egen erfarenhet hur det är med ifrån flyttade föräldrar, hur jobbigt det är om dom inte kan komma överens...

Såå jag tycker att det är skönt för barnens skull att det funkar.. Men det är väl det här som kallas för den Svenska avundsjukan!!!!


NÄÄÄ Tänker inte BYTA ut PER, tänkte bara så att alla vet!!!!

Av Ulrica - 12 augusti 2008 20:20

Japp då har man varit iväg och fixat lilla gummans vagn.. Blev en lika dan fast en annan färg..

Var iväg en snabbis på Siba med grabbarna en sväng också, så nu hjärtat kanske du har något att göra när du kommer hem med =)...


Snälla underbara goa Mervi hade lilla prinsessan medans vi for iväg...

Mitt nästa projekt nu är att skaffa en ny bilbarnstol till Freja, jobbigt att behöva slänga den i mellan....


Har varit ner på Willys en snabbis, middagen idag bestod av strips och hemma gjorda hamburgare...


Efter maten så var vi ute en stund lilla prinsessan och jag..

Nu är snart maskinen lagad hoppas hoppas att det bara är remmen som behöver bytas nu då..


Lilla prinsessan har sovit klockrent hela natten utan spjälsängsskydd och med nya kudden =) Kom över till mej vid 05:00 och myste vi somnade om tills kl var strax efter 08:00 =)

Nu sussar hon gott och jag ska mysa med grabbarna framför tv:n med en film och chokladpudding =)


Mmmm Hjärtat mitt nu är längtan efter dej grymt jobbig, vill ha dej hos mej nu!!! Saknar dej, sänder en puss här igenom..




                    En Puss Till Alla Som Är Värd Den.... 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards