Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Ulrica - 11 augusti 2008 22:30

Nu är alla barnen hemma, gud så skönt...


Idag har vi bara myst och tagit det lungt.. Jag, Mia och Freja var ner på Willys en sväng.. Sedan var vi ute i lekparken..

Goa Mervi kom på ett besök lika trevligt som vanligt =)


Pontus och Dennis har varit och titta på när Giffarna spelade match....


Längtan efter dej är redan STOR ska du veta hjärtat, ville inte att du skulle pussa hejdå i morse, ville att du skulle krypa ner i sängen igen så jag fick krypa in i din underbart varma och trygga famn..

Vill ha dej nära mej hela tiden, fast ibland är det kanske nyttigt att få längta fast det kan vara en pina....


I morgon så ska jag iväg och försöka få lämna tillbaka Frejas vagn som har gått sönder, går det som jag vill så kommer jag att ta en sittvagn med fullt liggläge...

Jaha så har tvättmaskinen puckat till sej, typiskt nu när inte Per är hemma.. Mia försökte att hjälpa mej ikväll men det gick inte.. Det positiva med det hela var att jag fick skurat bakom badkaret och tvättmaskinen =)


Ikväll har jag tagit bort Frejas spjälsängs skydd och gett henne en större kudde.. Funderar på om jag ska pröva att byta till växarsängen.. Är hon som Pontus var när han var i den där åldern så kommer det att funka klockrent..


Nä nu ska jag ta och vänta på att hjärtat mitt ska höra av sej, sedan ska jag slå en gummi klubba i huvudet på Pontus så han somnar =)

Dennis antar jag sover för han la sej och tittade på film, hm ska nog gå och kolla om han har slocknat...


                   Puss Till Alla Som Är Värd En.....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards