Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Ulrica - 8 augusti 2008 22:24

snart är mitt underbara hjärta hemma och gud så jag längtar....


Synd bara att tiden går så sakta när man väntar på något gott =)

Ska krypa upp i Pers underbara varma famn och bara mysa...


Idag har ja och Goa Mervi varit och glutta lite på stan =) Till Pontus blev det ett par crocker jeans får JC hela 99 kr i stället för 499kr..

Freja fyndade jag åt på Polarn och Pyret. 1 Landskapsklänning för 75kr istället för 249kr.. Landskapssockar för 35kr i stället för 75kr och en body för 75kr istället för 149kr, ahh är grymt nöjd.. Till mej och Dennis hittade jag inget idag, men jag hinner =)

Efter den trevliga rundan på stan så for vi hem till Mervi, där blev jag bjuden på så himla god lasagne som Aiad hade gjort =) Efter maten så drack vi kaffe/ Te och surrade lite.. Vi avrundade dagen/kvällen med att gå på Willys jag och Mervi.. Tack för en underbar dag go gumman min LOVE,, och Tack Aiad för en super super god mat =)


Tick tack herre gud kan klocka spida på lite fortare så Per är hemma snart =)


Nää i morgon blir det nog att vi drar ner ett gäng på Drakbåten, får se vad vädret säger.. En cigg nu då så kanske klockan tickar fortare =)




                    En Puss Till Alla Som är Värd den!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards