Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Ulrica - 18 augusti 2008 21:50

Nu har jag; Mia och Per hjälpts åt att byta rum med barnen.. Så nu sover vi i det större sovrummet, Freja har fått en egen liten hörna =)

 Idg lämnde jag Freja till pappa sin, fast som alla föräldrar är så kommer ju egot fram... Skulle så gärna vilja ha henne på heltid... Pontus och Dennis stannade kvar hos Tobbe igår.. Visst ja har ju glömt bort att skriva att jag, Pontus, Dennis, Per, Mia och lilla Freja tog oss en promenad till Tunadal igår och firade Tobbe som hela 30 år fyllde =) Pontus oxh Denns blev kvar och vi andra tog oss en härlig promenix tillbaka hem =)


När vi kom hem så kom Malin och Andreas hit på kaffe och surrade, lika trevligt som vanligt =) Oj hjärnsläpp glömde ju att jag fick en överraskning igår, innan vi skulle gå så ringde det på dörren.. Jo vem står där om inte Fredde (kompis till Micke), skit kul han stannade en stund och drack kaffe och surrade =) Idag så kom Ullis och Janne hit på kaffe också så himla skoj..


Underbart goa Jennifer kom hem idag också så helt barnfri är vi inte =).. Per ska troligen börja att jobba mer på hemma plan och mindre borta.. Ingen blir ju gladare än jag, för saknaden är grymt jobbig när han är borta.... Ikväll som kom go Victor hit och frågade efter Dennis, men jag sa att han inte var hemma.. Victor kom in ändå och åt en glass och tittade på film med Jennifer en liten stund innan han skulle hem...


Tack snälla Mia för hjälpen idag =) Och du hjärtat tack för hjälpen och för att du finns, Puss..




                En Puss Till Alla Som Är Värd Den.....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards