Direktlänk till inlägg 12 augusti 2008

Svenska avundsjukan..

Av Ulrica - 12 augusti 2008 22:16

Jaha då fick man höra ikväll då att man gör icke picke pö mellan Per och Tobbe.. Skratt retande att folk ens orkar komma på en sådan sak, herre gud innan jag skulle komma på något dylikt... Men om du som har startat det rycktet läser min blogg så kan jag informera att jag INTE tänker byta ut Per!!!


Vad är det för fel att man ska kunna umgås och vara vänner,har ju faktiskt skapa dessa barn med kärlek....


Är glad att inte vi gapar och skriker åt varandra längre så fort vi pratar i telefonen.. Är glad att vi kan komma överens utan att det ska bli en massa tjafs.. Och varför jag är glad över det är för att jag ser att BARNEN mår mycket bättre...

Vet ju av egen erfarenhet hur det är med ifrån flyttade föräldrar, hur jobbigt det är om dom inte kan komma överens...

Såå jag tycker att det är skönt för barnens skull att det funkar.. Men det är väl det här som kallas för den Svenska avundsjukan!!!!


NÄÄÄ Tänker inte BYTA ut PER, tänkte bara så att alla vet!!!!

 
 
Ingen bild

mervi

13 augusti 2008 08:29

Ta inte åt dig gumman. De är ju bara avundsjuk för att du har 2 bra män i ditt liv. Per och tobbe. Må så gott kramisar

 
Ingen bild

Vicka

14 augusti 2008 21:14

Jaa du, vad ska man säga. Visst är det rena rama svenska avundsjukan, eller nåt annat...Jag säger som Mervi, ta till vara på dessa två män i ditt liv. Den ene får din kärlek den andre din vänskap och båda är lyckliga som har dig å det betyder mycket. Låt de andra säga va de vill även öm de vill ljuga så är det ändock DU och dina TVÅ män som vet sanningen. Sköt om dig å de dina./kramizzzar

 
Ingen bild

mia

14 augusti 2008 22:01

Nu har jag kommit på hur man gör nar man lägger in bilder så snart kommer de upp bilder från din 30-års fest. :P. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards