Alla inlägg under augusti 2008

Av Ulrica - 7 augusti 2008 21:05

Nu var det ett tag sedan jag skrev, har hatf fullt upp..


Vill Börja med att tacka mina nära och kära för en underbar fest.. Gud så kul jag hade kan inte beskriva med ord hur tacksam jag är.. ÄLSKAR er hela högen..


Oj fick jätte mycket fina presenter som jag är super nöjd med.

Bla: Så fick jag pengar till en resa så Per och jag kan åka iväg.


Fick en så vacker blombuket av mitt hjärta, har ALDRIG fått en sån vacker någon gång... Puss hjärtat..


Oj vad fick jag mer: Presentkort på kläder, Pengar, Knivar m,m,. TACK alla underbara människor för alla fina presenter är super nöjd, STOR kram till er alla för att ni gjorde min dag så underbar..Oj glömde att skriva att jag fick ett jätte fint ljusfat av Ninna och hennes Micke, tack snälla rara...


Av Mia fick jag så jag kunde åka till nagelstudion och göra naglar så nu är det gjort =) Oj fick en jätte fin ljuslyckta av barnen och Tobbe TACK..

Meta och Kim med barn fick jag en klocka man sätter på väggen med Indiskt stuk och en budda med doft pinnar..

Ja herre gud har säker glömt något =) Får ju skylla på åldern nu =)


Ååå igår kom jag hem efter 4dagar på hotell, nöjen m,m... Vill inte skriva allt för mycket men tror eller vet att vissa har haft det super bra =)

Fyndade gjorde jag också: 1par LEE jeans till Pontus, 1 Marvin munkjacka till Pontus och kalsonger.. En Marvin munk jacka till Dennis och kalsonger, för allt detta betalade jag 208kr =) Skulle ha gått ordinarie pris på 1600kr =)


Till lilla gumman blev det 2 kort ärmade bodys, 1 lång ärmad body och en skit tuff Jeansklänning.. 3 par t-tröjor till grabbarna, 1par stuprörs jeans till Dennis och 2 kepsar. För allt detta betalade jag hela 180kr =)..


Ja sedan har jag fyndat en massa till mej själv också, var ju smart och tog med mej presentkorterna mina =)


Nä nu ska jag ta och ringa några samtal och sedan vika tvätt...



            HJÄRTAT läser du detta så ska du vet att jag saknar dej....




          Puss till alla som är värd den!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards