Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Säger bara det

Av Ulrica - 21 augusti 2008 23:23

Många rötägg finns det i denna värld.. Men sanningen kommer att jaga ikapp er förr eller senare!!!

Vad jag har gjort idag tänker jag inte dela med mej här men trevligt har jag haft =) Hm inte lätt att vara på bra humör när det finns vissa som kan bete sej illa, men det är jag som får för det!!! men så har det varit ett tag nu, men skriver som jag skrev förut.. SANNINGEN jagar alltid ikapp en förr eller senare..


Tur att det finns folk runt om kring mej som både ha hört och sett, bla så har Vivica fått smaka på en rejäl dos men det var ju som tur ett tag sedan..

Tog mycket skit ett tag men nu faan får det vara nog alltså, hoppas att inte fler får råka ut för det!!!


Visst det är alltid en som blir det svarta fåret och det blev ju så klart jag, kanske inte skulle ha hållt käften utan sagt som det var då...

Vissa sa att jag skulle berätta min verson också, så att dom inte bara fick höra från en mun.. Men nää inte jag inte, jag håller käften.. Men vad faan tjänade jag på det???? Tänker inte ta mer skit nu bara så att ni alla vet, är det något ni stör er på så ring eller kom fram till mej och SÄG det...


Är glad att jag träffade Per han är helt underbar... Inge tjafs om att han jobbar och jag BARA går hemma, nää här hjälps vi åt... Barnen avgudar han och det underbara är att han visade barnen ganska tidigt att han också kunde sätte regler och gränser.. Det var inge smöreri här inte.. Måste säga att det är helt otroligt hur nära in på Pontus och Dennis han har kommit på denna korta tid.. Ni som känner mina barn vet ju att det inte är lätt och absolut inte med Pontus.. Men Per har lyckats göra det, så jag är chockad..


Freja avgudar Per hon kan till och med säga hans namn =).. Lilla gumman brukar ligga och mysa mellan mej och Per, ena sekunden så är det mej hon ligger nära och nästa är det Per.. Det jag tycker är underbart mysigt är när vi står och kramas alla 3 =)


Nää nu har jag skrivit av mej för i kväll....


Sätter ut ett kort på mej och Per som jag har snott av Mia =)



           En Puss Till Alla Som Är Värd Den...




 
 
Ingen bild

Vicka

22 augusti 2008 11:22

Whoo va fint kort på er två.
Nu jäklar är det inte lätt för de andra när du har plockat fram den sidan. Fortsätt att vara ärlig du vinner på det men säkert retar du många. Du kanske skulle tala om för alla andra din version=sanningen. Jag står på DIN sida och jag finns ALLTID här för dig å de dina.
Ha en bra helg, Kramar i massor till er

 
Ingen bild

Ulrika

22 augusti 2008 12:07

Hej Gumman!!
Har någon retat dig ordentligt? Det är bra att du säger ifrån, ÄNTLIGEN!! STÅ PÅ DIG!!! Måste bara säga att du och Per kompletterar varandra ypperligt!! Kramar i massor till er alla!

 
Ingen bild

Vicka

26 augusti 2008 15:31

Hallo där söt-tjöta!
Vill bara tala om att DU å PER har ett äktenskapstycke som heter duga...som Ulrika skrev...Ni passar ypeperligt för varandra.
Vi hörs å ses snart hoppas jag, ge snorungarna en kram från mig. Ha det gött/kramizzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards