Alla inlägg den 27 april 2007

Av Ulrica - 27 april 2007 21:45

Idag har jag ,Mia, Freja och Mikaela(Mias lillasyster) varit på stan. Himmla skoj eftersom man nästan aldrig är där, Mia köpte ett par skit häftiga jeans åt Freja.. Själv hade jag bestämt att jag inte skulle köpa något till henne men det blev som det blev, köpte en jätte fin jeans klänning med tröja till och ett par solglasögon... Eftersom min kära sambo blev klar med lastbils kortet idag så köpte jag en haklapp från Freja där det står: Visst är jag lik min pappa?!, från grabbarna fick han en häftig t-tröja.. Träffade Dennis, Pontus, Hampus, Jennifer och Meta på stan också så då passade jag på att pussa på mina go grabbar.. Efter staden så åkte vi hem med Freja till Micke och for vidare själva till Birsta City där Mia skulle kolla på ett par byxor åt sej själv. Där hade jag också bestämt mej för att INTE handla, men själv klart så hittade jag ett par vit / röda jympaskor åt Freja. Köpte också ett par nya jympa skor till Victor och Dennis jätte fina för bra peng, Pontus ska få ett par skor med döskallar på för det vill han ha men jag måste ha med han då.. När jag hade varit hemma en stund så ringer min pappa och berättar att min stora syster som bor i Härnosand har råkat ut för något sorligt hennes lägenhet har brunnit, hade hon och flickvännen kommit hem 10min senare så hade den brunnit upp helt!! Tur att barnen skulle sova borta inatt och tur att katten klarade sej, min syster berättade för mej att det tar minst 1 månad innan dom kan flytta hem igen för brandmännen hade fått slita ut hela köket. Det hade börjat att brinna bakom diskbänken i gamla ledningar visar sej att bolaget hon hyr av är för SNÅLA för att rusta upp huset!! GRRR blir så arg på sådant... Nu ska jag snart ta att ge lilla Freja mat det verkar som att hon håller på att sluta att äta helt på natten nu, för i förrgår så åt hon vid 24 tiden sedan fick jag väcka henne 07:15, igår åt hon vid 21 tiden och sov till 5 i morse fick mat sedan somnade hon om till kl:09:00. Jag har världens snällaste tjej och självklart världens snällaste grabbar mina 3 go grabbar... Ha det så gött...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards