Alla inlägg den 23 april 2007

Av Ulrica - 23 april 2007 20:27

Utveclingssamtalet med Pontus gick bra idag, han skötte sej iskolan tur att han har fått sin pappas läshuvud för hade han fått mitt hade han fått det jobbigt!! Så idag har jag och Freja fått oss en långpromenad känns lite nu i efterhand blev tvärtrött när jag kom hem så nu tror jag att jag ska lägga mej isängen och kolla på tv.... Natti natti

Av Ulrica - 23 april 2007 13:09

Nu har man ätit lite lunch och fixat klar sej själv för att snart gå på utvecklingssamtal med Pontus. Freja ligger och sover i vagnen ska snart väcka henne så hon hinner äta och få torr blöja. Känner mej ganska seg idag, har nog med att göra att Micke bruka låta mej sova på helgen så han går upp med Freja på natten. Vi har fått en väldigt snäll liten tjej för hon äter bara 1 gång per natt bara att njuta så länge det sitter i.. Nu har grabbarna åkt till respektive idag känns tomt men ändå ganska skönt att få ladda upp batterierna har varit ganska mycket förra veckan och helgen.. Är man en dålig mamma när man känner att det är ganska skönt?????? Nu hör jag hur lilla Freja börja vakna av sej själv vilken tur för då slipper man känna sej elak för att msåte väcka, måste gå nu tjiing........

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards