Alla inlägg den 26 april 2007

Av Ulrica - 26 april 2007 23:12

Idag har vi varit ut på Siba och Giganten en sväng var också på en ny barnaffär som jag tror heter babyproffsen.. Sedan ikväll så for jag och Mia ut till Alnön och handlade jätte fina kläder åt Freja som jag hittat på blocket, bland kläderna så var det än jätte fin vår/ sommar jacka som är röd med röd rutigt tyg i... Tror jag fick 14 plagg + jackan för 150kr och det syns knappt att dom är använd bra pris tycker jag. Imorgon så ska jag och Mia gå på stan en sväng funderar på om jag ska klippa mej men jag vet inte, blir så snål när det gäller mej själv =0). Nä nu ska jag gå och sova så jag orkar upp när lilltjejen vill ha mat// natti natti

Av Ulrica - 26 april 2007 14:13

Krea provet var på 67 alltså står det stilla för det var samma förra veckan, bättre att det står still än att det stiger men bäst är ju om det sjunker. Blodvärdet hade inte kommit ännu men sköterskan skulle ringa när det kom, det var på 98 förra veckan och ska ligga på 120 så vi får väll vänta med spänning på det svaret. Sedan var det massa andra värden också som jag inte riktigt vet vad det är bara att det hör till njurarna, men dom såg också bättre ut dom proverna. Ja ja bara att vänta nu då...

Av Ulrica - 26 april 2007 13:13

så har vi varit på barnsjukhuset och tagit prover, farmor skjutsade oss. Idag gick det JÄTTE bra tog inte änns 1 timme, behövde bara sticka Freja 1gng för att få till alla rör + att det flödade så bra idag så dom kunnde till och med få till ett x-tra rör.. Prov svaren på detta får jag nu på eftermiddagen urin provet fick jag svar på i morse: Läkte inge protein denna vecka heller, +2 med blod i urinet som vanligt med andra ord läkte lite äggvita men det har hon gjort förut med.. Ja så nu väntar jag med spännig på att dom ska ringa och säga hur dom andra proverna var, var också upp på 45;an och hämtade Frejas gipsfot tavla jätte söt (sätter ut kort på den sedan). Mias mamma med sambo har varit här och hälsat på dom har precis åkt, så roligt när dom kommer och hälsar på..... Nä nu ska jag ta och plocka lite medans Freja sover // tjing....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards