Alla inlägg den 15 april 2007

Av Ulrica - 15 april 2007 22:54

har vi haft idag, Mia kom vid 12 tiden. Har nästa suttit på balkongen hela dagen och bara myst, Micke har flytta på 2 byroer och satt upp en hylla bredvid Frejas säng där hon kan ha alla sina gosedjur som hon har fått av alla snälla människor.. Lilla Freja hade en skrikig kväll igår, höll på mellan 17-22:30 tiden. Somnade då och sov till 05:30 i morse måste kanske tillägga att hon hade ätit en massa mat innan. Herre gud vad lilla damen har börjat äta mycket, hon äter mellan 130 till 160 åt gången plus att det ibland bara går 3 timmar i mellan.. Hon tänker växa på sej fort nu så hon kan ha alla fina kläder som hon har liggande i stl 62.. I Torsdags så vägde hon 3735 så jag gissar att på Torsdag kommer hon att väga 3980 om hon fortsätter att äta så här bra, HEJ PÅ mammas älsklings tjej... På eftermiddagen så gick jag och Mia ut med Freja en sväng, sedan fick pappa ha henne själv en stund medan jag och Mia gick till Mervi och lämnade en film, Micke har precis skjutsat hem Mia dom skulle på macken och pumpa däck för Mia har fått låna min cykel.. I morgon kommer grabbarna hem JIPPI jag längtar såååå mycket efter dom alla 3. Hoppas att det är bra väder ute i morgon med för då kommer jag att vara ute med Freja nästa hela dag´n ialla fall tills resten av skaran kommer för då är det bara att fixa mellis sedan kan vi gå ut igen.. Nä nu ska jag ta och sova, god natt......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards