Alla inlägg den 22 april 2007

Av Ulrica - 22 april 2007 23:32

Idag har vi bara tagit det lungt. Dennis, jag , Freja och Victor var ute med Mervi och Samuell en sväng mitt på dagen.. Pontus och Micke var på fotboll, grabbarna kom inte hela vägen men jag tycket dom gjorde det bra som kom ända tills semifinalen .. På Eftermiddagen så kom Mia hit, Fredde och barnens kusin Wilma det var mysigt att få träffa mosters lill troll. Vid middagen så ramlade det in barn från höger och vänster, vi var 10 stycken runt bordet idag MYSIGT, tack Micke för den goda maten. 1 av barnens pappa kom när vi satt och åt när han såg hur många vi var så frågade han: Är det hit man går när man inte har pengar till mat? Japp svarade jag det här är den nya soppstugan och vi får bidrag av frälsningsarmen. Haha tur att man kan skoja.. I går var vi till Mickes mamma och pappa och firade Mickes lilla syster Kristina och Mickes pappa som fyllt år, god smörgåstårta fick vi.. Knäppte lite kort där som jag lägger ut.... Natti natti...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards