Alla inlägg den 20 april 2007

Av Ulrica - 20 april 2007 18:20

Gjort det vanliga på morgonen, fixat ordning lilla gumman, tvätta och vikt tvätt och dammsugat. Sedan har jag varit ner på stan på ett möte, därifrån till affären och handlat. Idag blev det pizza till middag gott men magen blir så bubblig av allt fett. Ikväll ska vi ha våran myskväll som vi i vanliga fall bruka ha på Lördagar, blir bättre idag eftersom det är fotbolls cup imorgon och efter den ska vi ner och fira svärfar och svägerskan Kristina som fyllt år. Blir nog att man är där en stund och då är det nog risk att barnen blir för trötta för myskväll.. På Söndag så är det cup igen så vi vet precis vad vi ska göra denna helg... Börjar att känna mej ganska trött på all stress som blir hela tiden, undra när jag ska få mysa med min familj i lugn och ro utan att veta att jag har en massa måsten hela tiden!!! Visst ska man tacka gudarna för att det finns läkare som kan kolla upp ens barn men jag tycker att det blir lite mycket i bland, speciellt när BVC vill att jag ska springa hos dom 1gng i veckan också. Viktigare att ha energi och ork till sjukhuset eftersom att det är VIKTIGT. Nästa vecka blir en riktig GRIS vecka:

Måndag: samtal med Pontus på skolan

Tisdag: ska jag till läkaren och kolla blodtrycket

Onsdag: ska Freja på BVC och mätas och vägas

Torsdag: ska Freja till barnsjukhuset och ta alla sina prover

Fredag: ska på möte med Pontus och Dennis

Lördag: LEDIG hoppas jag

Söndag: LEDIG hoppas jag

Ja så ser min vecka ut nästa vecka inte undra på att man är trött...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards