Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Ulrica - 24 maj 2007 22:26

vad jag fryser har att göra med att jag är trött så nu ska jag snart sova. Idag har jag och Freja bara varit hemma hon har sovit mest hela dagen och jag har storstädat hela lgh. Fick främmande av Mervi vid 14 tiden så vi drack kaffe och surrade som vanligt, när hon skulle gå och hämta Samuel på dagis så erbjöd jag dom att komma tillbax och äta middag med mej, vi tjänade på det bägge 2 för Mervi är trött och slut så för henne var det skönt att slippa stå vid spisen jag på det vise att jag fick någon att äta med annars hade det nog bara blivit macka.. Metas lilla go jänta Wilma ringde till mej ikväll och var ledsen för att Dennis ska sova hos en kompis på fredag också tycker hon att Pontus har fått sova borta mycket så hon ville minsann komma till mej och sova, så nästa vecka ska go jäntan få komma hit och sova gissa om hon blev glad. Hon sprang direkt till Pontus och berättade att hon skulle få sova här nästa vecka =0) Ååå vad jag längtar tills på Lördag det känns att det här kommer att bli ett speciellt barndop känner på mej att det kommer att bli jätte fint, det ända som jag är lite små besviken på mej själv är att jag inte har kommit på något speciellt för folk att köpa till lilla gumman det gör/ har stått helt stilla i min lilla ärthjärna.. Lilla gumman håller på att öka sin matmängd igen tror jag för ikväll innan hon la sej så åt hon 195 ml välling har annars den senaste tiden legat på 165 per mål. Näpp det är går inte dax att sova// Natti....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards