Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Ulrica - 9 maj 2007 20:50

Gick jätte bra idag hos sjukgymnasten hon var jätte nöjd med Freja och hennes motorik =0).. Blev till och med imponerad av att hon ligger lite före sej i utvecklingen, hon hade räknat med att Freja skulle vara som en 2månaders bäbis i sin utveckling eftersom hon förlorade 1mån när vi låg på sjukhuset. Men lilla gumman överaskade henne precis som hon har gjort med många andra =0) När vi kom hem så började jag att skriva alla inbjudningskort till dopet, som jag nu har skickat iväg så nu är det full rulle med dopet.... Mia kom hit idag också sedan så har också snälla svärmor varit här, hon hade med sej lunch till mej fiskgratäng med mos( MUMS) tack snälla svärmor!!! Nä nu ska jag gå och titta på tv:n natti natti..

Av Ulrica - 9 maj 2007 10:00

Jaha då har man bäddat rent, hängt tvätt och kört i gång en ny maskin. Dammsugat och torkat golven så nu kan man njuta resten av dagen.. Svärmor är på väg hit för att hälsa på hon ska även skjutsa mej med Freja till sjukgymnasten som ska filma hennes motorik, dom bruka göra så med barn som fick sån jobbig start i livet som lill gumman fick.. Nä nu ska jag sluta har Mia på tråden , Bye....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards