Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Ulrica - 21 maj 2007 21:14

för lilla Freja bestämde sej för att vakna gjorde ordning badvatten med olja till henne, sedan så plaskade vi med vatten och avslutade med att tvätta henne med en tvål som luktar honung. Tog på henne en jätte söt 2 delars pyjamas som är rosa med volanger och bambi på bröstet. När Freja fortfarande låg kvar i min trygga mage så köpte farmor den och nu är det bra på tjejen stl:56 =0) Hon luktade sååå gott och var sååå söt, lite mat i magen sedan spydde vi en sväng så då var den goa honungs doften borta men söt man är ändå... Tjinge ling

Av Ulrica - 21 maj 2007 19:25

Jag börjar att känna mej slö i kroppen, halsen har börjat att göra ont nu ikväll + att jag känner mej varm. Vägrar att ta någon temp har inte tid att bli sjuk nu!!! Men med min vanliga otur så blir jag väll det, ska lägga mej och vila i soffan en stund och kolla på Outsiders..

Av Ulrica - 21 maj 2007 17:56

Idag har jag och Freja varit på öppna förskolan roligt att det är samma person som hade det när Pontus och Dennis var små. Efter öppnis så var det att traska hem dammsuga vika och hänga tvätt. Mervi kom hit och drack te med mej. Imorgon ska jag och Mia på stan och kolla efter några kläder att ha på sej på dopet, kanske kolla efter någon sött dress eller klänning till Freja vi får se. På Onsadg blir det heldag med svärmor ska handla och dona till dopet, bli bjuden på middag och sedan träffa prästen för lite genom gång. Har precis ätit middag sååååå tråkigt att äta själv, ena veckan är vi 5st vid bordet och veckan efter är det bara jag. Längtar tills Freja kan börja att äta mat för då får man ju sällskap, stod och kollade på alla goda drycker och mat som jag kan börja att ge henne om några veckor ska bli spännande. Näpp nu ska jag ta och ringa Mia// Hej Svej...

Av Ulrica - 21 maj 2007 08:54

Jo hela familjen var hemma hos Mias mamma och Janne, Micke hjälpte Janne att byta bromsbackar på deras bil. Barnen var ute, spelade tv-spel och dator. När vi kom hem så var det dax för middagen pojkarna gick ut och cyklade och spelade fotboll. På kvällen så gjorde Micke en riktig sommar klippning på Pontus så nu är alla grabbar fräscha i håret =0). Bara ruggugglan kvar att klippa då (jag) =0) Idag ska jag ta och gå på öppnaförskolan med Freja tur att det finns så man kan träffa andra barn och föräldrar, resten av veckan kommer tiden att gå åt med att fixa in för dopet är ju på Lördag. Nä nu ska jag ta och duscha sedan blir det att gå// Tjao...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards