Alla inlägg den 23 maj 2007

Av Ulrica - 23 maj 2007 22:46

har det varit idag. Farmor/svärmor kom vid 10 tiden, hon gullade med Freja och bytte skit blöja medans jag gjorde mej klar. Sedan for vi ut på barnenshus och köpte sidenbandet till Frejas dopklänning, gud så vacker den är dopklänningen TACK snälla Ingegerd. Från barnenshus åkte svärmor och klippte sej, sedan får vi till min svägerska Maria drack kaffe och provade lite linnen och kavajer, ska låna en fin kavaj jacka av Maria som det är huva på, vi var rörande översens Maria och jag att den passade jag bäst i. Fick träffa go pojkarna Gustav och Axel idag med, Axel till och med pussade på sin lilla kusin idag =0). Sedan bar det hem till svärmor och svärfar och åt middag, där i från så bar det iväg och träffa prästen, vilken underbar människa. Nu på kvällen så kom Mia, Mikaela och en tjej som heter Monette hit, Monette klippte mej OTROLIGT duktig var hon verkar också vara en jätte trevlig tjej. Tack snälla Mia för att du skjusade hit henne och Tack snälla Mikaela för att du frågade henne åt mej. Nä nu ska jag ta och väcka lilla Freja så att hon får sina järndroppar, har blivit lite rubbning med sov tiden idag med det är sånnt som händer.. Natti natti....


Av Ulrica - 23 maj 2007 09:15

Idag ska jag och Freja umgås med farmor hela dagen, ska få hjälp med att handla det sista till dopet. Ska också passa på att klippa mej idag när farmor är med, kl:17 ska jag träffa prästen för genom gång tills på lördag, ska få äta hos svärmor och svärfar idag (jammi jammi) tycker det är så trist att äta själv...Lilla Freja sov från 21 till 07:30 duktig tjej, idag på morgonen så var Micke snäll och tvättade och gav Freja mat mina händer är inte så snälla idag eftersom jag tog vagnen upp själv igår så värker dom. Inte lätt när man bor längst upp utan hiss + att det är sånna här roliga trappor som är formade som en spiral, näpp nu ropar Freja på mamma// Hej..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards