Alla inlägg den 22 maj 2007

Av Ulrica - 22 maj 2007 19:44

då har man gjort staden då. Ja vad hittade jag till mej själv då jo ett par byxor inge mera.... Man måste se ut som en tandpetare om man ska kunna ha dagens mode på tröjor snyft,men jag hittade något jätte gulligt till Freja som hon ska ha på dopet. Mia och hennes lilla syster följde med hit och drack kaffe efter. Idag var jag bjuden på middag till Mervi, Adam och Samuel fick flintastek och friterade pomfritès TACK SNÄLLA MERVI det var ASA gott som Virre bruka säga haha... Mia ringde mej nu på kvällen och sa att hon hade köpt 2 linnen och att jag kunde få låna ett TACK gulliga Mia vad skulle jag göra utan dej??? Nä nu ska jag ta och titta på tv:n en sväng innan Freja vaknar och ska äta..

Av Ulrica - 22 maj 2007 08:43

Jaha då har man fått Freja att somna om efter att hon hade gjort ett stort A i blöjan hur kan en sån liten människa få ur sej så mycket? Druckit kaffe med Micke nu innan han ska åka till jobbet, ska väll passa på att duscha nu inna lilla damen ska äta igen. Mia är här vid 12 tiden så då ska vi ner på stan får se om det blir att gå eller ta bussen, beror på vad Mia orkar efter en förmiddag med massa barn =0). Nä nu får jag ta och släpa mej in i duschen och inte sitta här och lata mej.. Innan jag går så kan jag lära ut en låt som min mellan son Dennis har lärt mej.

Melodin är: jag ska hoa hela natten

Texten är: Ja ska hoa hela natten bä bä vita lamm ekorn satt i granen skala kottar bak å fram imse vimse spindel ramla ner i ån mors lilla Olle svara fel i telefon hallå där köp blåbär vi tar den en gång till....

Jag med min humor tycker den är jätte bra  (haha) nä nu får jag sluta att hitta på ursäkter bara att ta sej i kragen och göra sej klar...

Av Ulrica - 22 maj 2007 07:26

Känner mej som vanligt idag inge slö i kroppen eller ont i halsen. Lilla Freja sov från 21 till 05:30 i morse duktig tjej, klev upp gav henne järndropparna medans dom skulle verka i 30min så vek jag ihop tvätten. Gav henne mat och gjorde morgon tvätten sedan så låg hon under babygymet en stund innan det var dax att sova igen. Själv har jag starta diskmaskinen och fikat Micke är väll på väg upp snart för att åka på jobbet. Vilket underbart väder det är hoppas att det håller i sej för idag ska jag och Freja gå med Mia på stan. Hej så länge..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards