Alla inlägg den 24 januari 2007

Av Ulrica - 24 januari 2007 19:27

så kände jag mej piggare har kört med några sprut nässpray, tycker inte om att ta sånna men ibland har man inget val.. Låg och vilade fram till kl:13 sedan var det bara att vänta in barn och sambo. Hämtade Victor på dagis halv tre gav alla mellanmål sedan var det nästan dax att börja med middagen, potatismos och fiskpinnar (mums). Sambon var väll inte så jätte förtjust men han åt =0) Nu ska jag se till att Pontus kliver upp ur badet och hoppar ner i sängen, dom andra tre ligger redan..

Av Ulrica - 24 januari 2007 08:49

Sova vad är det för något, nu är det 2 natten som jag inte har sovit alls.. Tror att jag håller på att åka på en dunder förkylning, huvudet känns tungt mina bihåler är helt igen täppta inte nog med detta så har det slaget lock för öronen. Eller vet inte om det är lock heller det låter som att jag sitter i en trumma när folk pratar med mej. Igår låg jag i sängen hela dagen eller ialla fall till 14 för då kom grabbarna hem. Blir väll att ta det lungt idag med i morgon bär det av till barnmorskan för att kolla blodtrycket, ganska komiskt jag får inte stressa men ändå så gav hon mej en tid kl:8:00 på morgonen uppe på sjukhustet. Jag som inte har något körkort måste ju ta bussen innan jag tar den så ska jag med Victor på dagis och frakta i väg Pontus och Dennis till skolan, tur att grabbarna har blivit så stora att dom kan ta bussen till skolan. TUR har jag också som har en UNDERBAR vän som heter Mia för hon ska komma hit i kväll och sova över så att jag får hjälp i morgon bitti. Min stackars sambo han ska jobba inatt till ungefär 03:00 sedan börjar han skolan kl:07:30 så han måste få sova sina få timmar. Nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe sedan blir det sängen och tv:n..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards