Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Ulrica - 22 januari 2007 19:52

Idag har jag haft främmande av svärmor, svägerskan Maria och hennes 2 barn Gustav och Axel. Det tyckte jag var roligt att dom kom och hälsade på, Mia har också varit här idag men henne har jag inte sett så mycket av hon har mest fått åka en massa ärenden och hämtat barn på skolan hon är så himmla snäll ( TACK för att du finns gumman). Nu ska jag snart gå och sova orkar inte vara vaken längre,oj måste bara skriva att Victor fick ett par JÄTTE fina byxor i dag och en JÄTTE fin tröja av sin farmor det ska invigas på dagis i morgon..

Av Ulrica - 22 januari 2007 09:41

Igår åkte vi till min mamma och grattade hennes sambo. Vi svängde in på Dollar en sväng och köpte födelsedags present, där träffade jag min syster och mina syskon barn. När vi kom till mamma så fick vi först tårta sedan blev det middag, korvstroganoff och ris eller kalops och ris själv tog jag av båda. Trodde att det skulle bli en lugn dag med det visade att min syster m fam också kom dit,hade lite ont i mina öron när vi for hem =0). På vägen hem så hälsade vi på en kompis som heter Fredrik ville visa Mia vart han hade flytta (Mia var också¨med till mamma)där blev det kaffe och bullar, sedan bar det hem till S-vall.. Idag blir det nog inte mycket gjort på förmiddagen, men efter 14 tiden blir det full ruller för då kommer alla pojkar hem *L*.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards