Alla inlägg den 12 januari 2007

Av Ulrica - 12 januari 2007 21:26

Japp då har man varit iväg idag till H-sand och kollat när min svägerska Kristina tog examen, tycker att hon har gjort det jätte bra (tummen upp för dej). Svärmor kom och hämtade mej vi kom iväg så pass bra tid så vi hann äta lunch, blev bjuden av min svärmor (Tack snälla du). Sedan bar det av till kyrkan där jag och Gustav fick ett skratt anfall behövde bara titta på varandra så skrattade vi =0). Gustavs mamma som är min andra svägerska visste inte riktigt om vi skulle få sitta bredvid varandar i kyrkan, men det gjorde vi och det gick bra.. Sedan när det var klart bar det av hem till Sundsvall där vi träffades alla hemma hos mej och Micke för att få äta en såååå himmla god smörgåstårta som svärmor hade gjort.. Tycker det är så himmla mysigt när vi träffas alla tillsammans dom är så mysig hela högen, jag har haft tur som fått komma med i deras familj =0). Idag har jag också fått passa på att gulla lite med Axel också (Gustavs lillebror)kalla om att det barnet är en riktig charmknutte så alla brudar där ute PASSA er =0). Nu ska jag göra det ovanliga och gå och fika kvällsfika.. Bye Bye

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards