Alla inlägg den 11 januari 2007

Av Ulrica - 11 januari 2007 20:59

Nu ligger alla barn och sover små som stor,Micke ska jobba i natt sedan har han skola i morgon.. Nu har jag suttit i ett härligt fotbad med olja och lavendel badsalt, har också smörja in mina fötter med olja och snott ett par sockar av Micke som jag har klippt bort resoren på =0). Har suttit och titta på du är vad du äter medans jag tittade så åt jag 3 mackor med ost och en kopp varm choklad med vispgrädde...( mumma)Blir så hungrig av sådana program. I morgon bär det av och kolla på min yngsta svägerska kristina när hon ta examen det ska bli kul, tycker hon är sååå duktig =0)Nu ska jag gå och vika lite tvätt sedan bär det av till kojjs, Natti natti..

Av Ulrica - 11 januari 2007 14:32

Idag har det bara rullat på känner mej riktigt glad. Har hållt på att poa på lite här hemma både med det ena och det andra, ska ta och traska ner på dagis och hämta Victor snart. Pontus och Dennis ska följa med varsin kompis hem efter skolan idag så dom är inte hemma förän kl:18. Lite ovanligt att det blir så för oftast så är det dom som har kompisar med sej hem, oftast kan det vara upp till 5 barn här hemma. Det är sällan som vi är mindre än 7-8 stycken vid matbordet, men jag tycker bara det är roligt vill att alla ska kunna känna sej välkommen här. Igår ringde min styvmamma och berättade att hon hade hitta en sida där det fanns jätte mycket roliga barngrejor, jag fick adressen + att jag fick välja vad jag ville för en viss summa. Sagt och gjort jag gick ut på den och hittade masso av saker till pyret nice.. Nä nu ska jag gå och hämta Victor jag kanske skriver mer i kväll, man vet aldrig.. Hej svej farbror frej.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards