Alla inlägg under december 2006

Av Ulrica - 12 december 2006 20:54

Jaha idag har min dag rullat på som vanligt, varit på Kubis (gammla datorteket). Sedan har jag bytt gardiner till Dennis och Victor det blev blåa med tomtar på, Pontus ska få lika i morgon. Har också kokat min första hemma gjorda risgrynsgröt idag,det gick överförväntan jag brännde inget. Ingen mening att frysa in för vi är några här hemma som tycker mycket om gröt så den kommer att vara slut om några dagar,jag har redan provsmakat lite =0). Nä nu ska jag ta och duscha för sedan blir det att sova, Victor ska ha lucia i morgon kl: 07:00 han ska vara tomtenisse såå söt han kommer att vara =0). Nu håller min rygg på att gå av med så nu slutar jag, natti natti..

Av Ulrica - 5 december 2006 16:36

Idag har jag varit som vanligt på datorteket,¨(blää)suttit och pillat på en dator hela dagen. Sedan bar det hem och fika sedan väcka Micke. Var till barnmorskan idag, stack mej i fingret och sedan i armen. Jag hade nog förträngt att man skulle stickas i armen två gånger, innskrivningen vet jag men nu!! Ja ja nu är det ju gjort. Lyssnade på hjärtljuden som slog 148 slag i minuten,Sedan upp på vågen och den var inte snäll!Jag tycker mer om vågen som är här hemma för den visar bättre=0). Äh skitsamma får väll gå mycket sedan med vagnen,för nu vill jag inte tänka på vikten vill bara äta allt som är fett och sött(mums). Nä nu ska jag gå och hänga lite tvätt, kanske skriver mera sedan.. See yaaa.

Av Ulrica - 4 december 2006 20:45

Just nu så går mitt liv ut på att få i mej så mycket gått i munnen som jag bara kan! Hade glömt bort att man kände sej så här klumpig när man är med barn =0). Ikväll var jag bara tvungen att springa på Ok och köpa lite lösgodis och en dricka, fast jag är så mörkrädd så tog begären över.. Idag har pojkarna åkt till respektive, jobbigt att vara utan dom små liven. Imorgon ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtljud och mäta magen.Det har börjat att leva om rejält där inne =0).

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards