Alla inlägg den 20 december 2006

Av Ulrica - 20 december 2006 19:50

Nu ikväll kunde det ha slutat riktigt illa, våran hamster rymde ur buren och vi har 2 katter.. En katt höll på att få tag på våran hamster men dom små kan låta riktigt illa när dom blir rädda, låter som en gris. Tur att det gick bra så att inte katten hade ätit upp hamster eftersom det är Pontus. Min kompis Mia har varit här ikväll och fikat det var trevligt, vi har inte hunnit träffas på flera veckor för vi har båda haft mycket att göra. Men vi ska försöka träffas i morgon igen, sedan kanske hon kommer och grattar Victor på lördag =0)Nu ska jag gå och stoppa något gott att tugga på i munnen, see yaa.

Av Ulrica - 20 december 2006 17:15

Nu på eftermiddan så har jag och mellan grabben bara myst,har bara varit vi 2hemma. Känns lite konstigt med tanke på att vi brukar vara mellan 5-8stycken.Pontus han är hos en kompis, Victor hos sin mamma och micke mekar bil. Så Dennis och jag la oss i sängen och kollade på Gustav 2, Middag blev det köpta plättar med glass och hjortronsylt.. Mmm gott var det + att man har rätt att vara lat i bland =0)Kanske skriver mera sedan.

Av Ulrica - 20 december 2006 08:02

Har fått sova hela natten utan att vakna en gång, minns inte när jag fick göra det senast.. Nu har jag varit och lämnat grabbarna på bussen, tänk att dom har blivit så stora att dom kan åka buss till skolan själv, dom kan egentligen gå till bussen själv också men ibland blir man en hönsmamma.Idag ska jag nog i väg och köpa Victors födelsedagspresent han fyller ju 5 år på julafton, men vi ska fira han dan före.Tänka att lillkillen har blivit så stor tiden går fort. Skriver mera sedan..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards