Alla inlägg den 16 december 2006

Av Ulrica - 16 december 2006 20:20

Idag har vi bara tagit det lugnt, har varit och hälsat på svärmor och svärfar. Pojkarna både stora och små har åkt fyrhjuling, sjäv har jag suttit inne och fikat =0). Efter en stund så kom Mickes syster med man och barn,det tycket jag var roligt har pratat med lilla Axel. Han och jag var rörande överens om att han skulle följa med mej hem och äta gröt, men hans mamma tyckte han var lite för liten än=0). På vägen hem så åkte vi in på videoteket och hyrde Gustav 2 till våran myskväll, den var bra haha.. Så nu sitter jag här proppmät av allt godis och chips som man tryckt i sej, brukar alltid säga till pojkarna akta så att ni inte börjar må illa vem är det som ligger sedan i sängen och klagar över att hon mår illa jo JAG..Ååå höll på att glöma att skriva, idag fick Victor känna hur det sparkade i magen hans ögon blev stora som tefat,svärmor fick känna när det lilla pyret hickade när svärfar skulle känna så blev det tvärlugnt där inne.. Nu ska jag gå och julpynta lite för Micke har varit ner till källaren och hämtat kartongen åt mej, tack Micke puss. Ha det så gött..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards