Alla inlägg den 15 december 2006

Av Ulrica - 15 december 2006 18:41

Idag har jag och Micke varit och köpt en vagn, den heter Teutonia den är såå fin.. Tror nog att våran bäbis kommer att trivas i den.. Sedan har allt annat rulla på som vanligt med barn, mat , handla ,tvätta och plocka i och ur diskmaskinen. Har nu bara en dag kvar på Kubis, rätt skönt om jag ska vara ärlig. Har börjat att få så svårt att sova på nätterna upp och kissa flera gånger sedan så vaknar jag varje gång jag vänder mej. Men nu hoppas jag ialla fall att jag hinner träffa Mickes systrar lite mera eftersom det nu nästan blir aldrig.. Tycker om dom jätte mycket, så jag hoppas vi ska hinna träffas mera, skulle också vilja träffa mina svärföräldrar mera.. Ja men alla som har småbarn vet ju att tiden bara flyger iväg. Nä nu ska jag gå och börja lägga pojkarna som börjar bli trötta, Micke har turen att få gå på révy med jobbet ikväll.. Kanske skriver mera sedan, kram så länge..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards