Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Ulrica - 31 juli 2009 09:33

En helt underbar dag hade jag och lilla gumman med mojmoj igår =).

Mojmoj kom och vi började med kaffe medans lilla gumman sov...

Lilla gumman vaknade och vi tog oss en redig promenix ner på stan..


Där började vi med att mojmoj bjöd oss på en smarrig mjukglass..

Freja klev ur vagnen och sedan började äventyret på stan =)


Hon var så super go och snäll helt underbar.. Efter igår insåg jag att behöver inte ha med mej vagnen mer på stan ifall hon inte ska sova..

Freja fick en Bolibompa ryggsäck med hjul på, och gud så hon älskar den =) Har ju alltid dragit min resväska med hjul på, och nu fick hon en egen..

Ja sedan blev det lite annat smått och gott men det bjuder jag inte på ;).


När vi var klar på stan så tog vi bussen hem.. Freja satt så fint bredvid mojmoj på ett eget säte.. När vi klivit av bussen så handlade vi på Hemköp.. Hem och packa in alla saker för att sedan börja varava ner.. Till middag avnjöt vi go mat från Parma =)

Mojmoj stannade tills starx före 20 tiden.. Då blev det kvällis för lilla gumman och Wilma som hade haft en super dag med moster =) Sedan hann inte Freja mer en att lägga huvudet på kudden så sov hon =)


TACK mojmoj för en underbart trevlig och mysig dag/kväll... TACK Annica för att Wilma fick vara och mysa med dej...


Från det ena till det andra... Igår kväll/ natt när vi lagt oss, runt 23 tiden så börjar Biffen att tok skälla!!!!  NÅGON/ NÅGRA MÄNNISKOR BÖRJADE SKJUTA SMÄLLARE UTANFÖR BALLKONGEN!!!! DET SMÄLLDE JÄVLA I MIN SJÄL OCH RÖK... NÅGOT IRRITERAD JAG BLEV.. HERRE GUD DET FINNS FAKTISKT DOM SOM SKA UPP OCH JOBBA. ELLER DOM SOM KANSKE HAR SMÅ BARN SOM HAR LÄTT ATT VAKNA OCH SVÅRT ATT SOMNA OM... HADE INTE BRYTT MEJ IFALL DET HADE VARIT HELG, ELLER IFALL KL INTE HADE VARIT RUNT DEN TIDEN.... Så där nu har jag sagt mitt för idag.. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan drar vi till Mia ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards