Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Ulrica - 30 juli 2009 11:49

Alla som förgyllde min dag igår med presenter och gratulationer =)


Hade en toppen dag/ kväll igår med.. På dagen var jag, Mia, Freja och Wilam ute i lekparken.. Tog oss en promenix ner på Willys och inhandlade glass och festis =) 

Lilla gumman lär sej nya meningar och ord varje sekund och minut =) Älskar alla mina barn och vill att dom ska känna trygghet och närhet.. Vill att dom ska känna och veta att jag finns för dom varje sekund och minut... Vet att jag lyckas BRA med det =) Hade jätte dåligt samvete när Bejan som Pontus kallar henne för, var här förra gången... Lämnade bort henne i flera dagar, hatar att inte få vara med henne varje sekund och minut den veckan jag har henne... Men den gången gick det bara inte... Men bra, mer än bra hade hon det med pullpull  =)..


Grabbarna grus är bort ännu, kommer hem på Måndag och GUD i H-vete vad jag saknar dom!!!!!!!!!!!  Idag ska jag och Bejan ha en mysdag med mojmoj.. Wilmis ska få snusa lite moster, för efter helgen bär det hem för fröken..


Nu kom mojmoj så nu ska jag sluta...


Önskade att jag kunde älska mej själv som vissa gör ;) Bye bye....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards