Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Ulrica - 14 juli 2009 23:49

Skrev och allt bara försvann.. Gud så less jag blir..


Här rullar allt på som vanligt.. Både Positivt och negativt, aldrig blir man nöjd... Hmm undra om jag har något intressant att berätta???? TÄÄÄÄÄÄÄNNNKKKKKK.. Nop inget som jag kan komma på eller vill dela med mej av...


Lilla gumman och Dennis är hos gudmor och ska sova över.. Pontus ska sova hos Kevin, och POFF så var alla barnen borta =/


Var ut med våran lilla Biffen nu ikväll och gud så arg jag blev... Kommer en annan hundägare och har hunden lös.. Visst får man ha det om man har pli på hunden..Men denna hund var över på min sida lös.. Vet i gudarna hur det kunde ha slutat??? Biffen älskar allt och alla, men hur ska jag veta hur den andra hunden funkar?? Näää fy i bubblan så rädd och arg jag blev..

Lägger ut lite kort på våran Lilla Biffen.. Nu ska jag ringa Mia....


TACK alla nära och kära som finns vid mina barns sida och min sida... Ni är guld värd, älskar er av hela mitt hjärta!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards