Direktlänk till inlägg 14 maj 2008

Helgen har varit underbar...

Av Ulrica - 14 maj 2008 12:58

Har haft det så bra ihelgen, var länge sedan som jag kunde slappna va helt.

Vi har grillat och myst, Freja har fått åkt cykel för första gången. Inte så jätte impad men det tar sej nog, hon såg mest sur ut =)...


Vill inte skriva så mycket mer om helgen här men jag tackar för en underbar helg =).. Har tagit beslut att öppna en till sida där det inte kommer att avslöjas att det är jag. Måste ha någon sida där jag kan skriva ut mina känslor, kommer att ge den till några..

Denna sida kommer jag att bara skriva allmänt på som jag har gjort nu på slutet.


Till något positivit i alla fall  JAG HAR GÅTT NER I VIKT =)

När allt började så visade vågen mellan 74-76 kvar sedan lilla gumman =)

Ha super nöjd för nu visar den på 65 kilo så bara några kilo kvar så är man på top igen =)

Nu på dan så har jag bäddat rent, kört en maskin tvätt, dammsugat och torkat golven. Igår låg jag i hemsk magsjuka, med huvudvärk och värk i höfterna... Men nu är man på G igen....

I Måndags så var jag och grattade lilla goa Samuel, TACK för go fika Mervi och TACK för att du finns LOVE YAA...


                     Hej Hopp i Lingonskogen..

 
 
Kristina

Kristina

14 maj 2008 13:11

jo då det är bra här, Filip växer ju så det knakar :)har snart vuxit i stl 74 :)Ha det så bra.

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

mervi

15 maj 2008 06:58

tack för att du finns. Love you too. Må sågott. kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards