Direktlänk till inlägg 12 juli 2009

Bara varit..

Av Ulrica - 12 juli 2009 21:19

Japp det är var jag har gjort denna vecka när jag har varit utan barn.. Varit hos Mia eller Mia hos oss.. Men alla måsten har jag släppt, det ni är STORT för mej =)


Idag har däremot jag och hjärtat städat och plockat här hemma... Satt ihop lilla gummans växarsäng igen =) Tvättat och vikt tvätt... Bla bla bla..


Hela helgen har vi sovit till typ 12 på dagen, skönt samtidigt som man får panik.. Hela dagen försvinner ju.. Innan man har duschat, druckit kaffe och klätt på sej är ju kl minst 14 =( Helgen har varit mysig annars.. har varit iväg och fikat och haft främmande ......Var in på min Mias sida nu och såg att hon satt ut fina kort på lilla gumman och henne .... www.miusmia.blogg.se kika in så får ni se =)..

 
 
Ingen bild

Annika

12 juli 2009 22:53

men gu va bra..:) go Ullis fortsätt så..:) d finns inga måsten..:) kram kram

 
Ingen bild

Vicka

12 juli 2009 23:25

Hej där..Mia har verkligen fina kort på Freja osv...
Grabbarna och jag har haft det toppen, roligare blev det för dem när gubben kom hem, de har gjort så mycket tillsammans.
Skönt för er att ni kunnat koppla av det behövde ni....hadä bra kramizzzar

 
Marie

Marie

13 juli 2009 08:51

D är bra det, som det ska vara med andra ord man måste få bara vara ibland =)
Lite skit i hörnen har aldrig skadat nån.
Massor m mys å mindre måsten = toppen recept
Hoppas ni får en toppen dag idag, vet du va vi ska gö??
Jo GRILLA ;)
kram

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
anki

anki

13 juli 2009 22:45

Tack ska du ha för hälsningen. Hoppas Freja blir bra nu, när hon var här med oss var hon faktiskt inte snorig men lite hostig. Kanske ni måste kolla upp så hon inte är allergiskt mot något kram anki
Ps vad duktig hon blivit på pottan :)

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards