Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Oj var ett tag sedan man skrev..

Av Ulrica - 7 juli 2009 23:49

Händer mycket runt om nu.. Har  tagit beslut om att ej dela med mej om det här på bloggen.. Dom som behöver veta vet redan =)


Helgen har varit underbar måste jag säga.. Landade i Leksand på fredag kväll.. Stugan var fin och mysig.. Blev lite besviken på den först.. Men lär mej aldrig att man inte ska lita på bilder på internet =( Men som sagt det var absolut inget fel på den..


Lördagen var vi på Leksands sommarland från dom öppnade tills dom stängde 10-18.. Gud så skoj vi hade klart att rekomendera.. Kom till stugan och lagade mat, och drack en cider.. Hjärta gick och spelade biljard med grabbsen medans jag diskade.. Sedan tog vi oss ett dop i det fria =)


Söndagen var vi på sommarlandet också och på kvällen bar det hemöver =(

Tog beslutet att bara ta med Pontus och Dennis på denna resa. Inbillar mej ibland att dom behöver vara utan små syskon.. Har man något att tillägga om detta så skicka gärna en kommentar eller är tyst!!!


Ja så Freja har fått tillbringat helgen med Vivica och Johnny och Jenk är hos sin mamma.. Så ingen av dom 2 har haft det dåligt.. Och av erfarenhet nu då så vet jag att vi kan ta med alla barnen nästa år och att alla barnen får ut något roligt av det.. Självklart kommer Freja och Jenk också få göra något skoj i sommar.... Stannade upp och funderade till nu!!!! Varför ska jag sitta här och nästan be om ursäkt för att jag la ner lite mer tid på P och D i 2 dagar!!! Skärpning fröken Vik ta dej i kragen....

           Natti natti...

 
 
mia

mia

8 juli 2009 00:06

Vad duktig du är som uppdaterar ;) jag kanske oxå ska ta mig i kragen och göra de :). Tack för idag :) Pözz

http://miusmia.blogg.se

 
anki

anki

8 juli 2009 07:41

Helt rätt beslut tycker iaf jag kram Frejas farmor Anki

http://anki.bloggagratis.se

 
marie

marie

8 juli 2009 09:33

JA Skärpning
Skit i alla andra....
Kram

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Ingen bild

Jeanette

8 juli 2009 09:49

Hallojsan... :D
Tack sj.. Skönt att veta var man har varandra m.m Vi funderar vi oxå på att ta en liten semester bara med dom "stora" barna... Tror inte Freja får ut så mycket av det ändå samt att man har mer tid att ängna åt dom större... Får väl a se vart vi hamnar...Heheheh..
Ha en toppen vecka.. Kraammm

 
sonja

sonja

8 juli 2009 20:07

Ullis!!! DU e en av dom bättre=) Kom ihåg d!!!
KRAM

http://sonjanasstrom.blogg.se

 
Meta

Meta

9 juli 2009 00:34

Nä det ska du verkligen inte behöva be om ursäkt för. Du ska vara stolt mamma, du gör allt för barnen. Är alltid rättvis. Och klart man ska kunna göra saker på egen hand med några barn, kan vara skönt för P & D att göra saker med er och slippa små syskonen lite. För dom klarar sig mkt själv annars, och de mindre tar den största uppmärksamheten så var nog skönt för dom att få ha er själva den helgen.. DU gör de bra gumman=) Saknar er, tack för pratstunden idag.. Puss

http://www.mammameta.blogg,se

 
marie

marie

9 juli 2009 14:28

D e ju D som E meningen jue ;)
Sååååå gött m grillat har inte knäppt kort på allt varit för upptagen m å äta S....
Hoppas ni har D gött hemma in the ghetto =)
Kram

http://www.mariescorner.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards