Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Hur mår Pontus idag?

Av Ulrica - 17 mars 2008 09:57

Ja det är en fråga som ännu är obesvarad för han sover..

Dennis kom iväg till skolan i alla fall så KANSKE det är på g att vända!

Freja har jag precis lagt ut för att sova, hon vaknade snällt strax före 6 i morse. Únder natten har hon vaknat si så där 3 gånger så inget att gnälla över..

Ja hur mår jag då? Ont i huvudet och halsen, svettas som ´bara den när jag gör något, så bara att köra på =)

Nu på morgonen så har jag bäddat rent i alla sängar, Micke som gjorde det förra veckan! Ja ja men nu är det gjort igen, har tvättat och bytt ut alla handdukar ( så kanske det försvinner nu)..

Det var meningen att Victor skulle/ ska fara till farmor idag för att slippa bli sjuk, men nu kvittar det ju vart han är, läste precis att Niklas har samma sak som Pontus =/ Hmm gud vad jag dricker kaffe är typ inne på 5 koppen nu och ska snart ta en till, är det enda som jag får i mej nu.. Hungrig NÄÄ blää ingen matslust alls idag.. Förstår barnen nu när dom har haft svårt att äta, Freja var dålig på frukost i morse.. Men när jag tog fram en glass ja då gick det bra =)

Herre gud vad hon har börjat med saker:

Klättrar upp I victors säng utan problem.

Klättrar upp för stegen utan nästan några problem.

Lägger sej med ansiktet ner mot golvet och skriker om det inte blir som hon vill.

Blir arg om man spolar vatten i badkaret om hon inte får bada.

Försöker att öppna frysen för där finns ju glassen..

Kan själv när det gäller mat..

Försöker att klä på sej själv fast det blir lite galet =)

 Nu rinner mina tårar mammas lilla tjej gud vad det går fort.. Ännu värre känns det när man vet att man inte ska ha fler barn!!

Nä nu har jag inget mer att skriva.


 
 
anki

anki

17 mars 2008 11:27

Bra takter i farmor och farfars gullklimp kram

http://anki

 
anki

anki

17 mars 2008 11:28

Har läst på din blogg för ett år sedan så det är darför jag är så glad och tacksam att hon kan lillskruttan

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards