Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Ulrica - 11 mars 2008 22:56

Pontus brukar inte lägga sej frivilligt alla dagar om man säger så.. Micke och jag satt i köket och drack kaffe, jag skickade ett sms till Pontus (som var på sitt rum) att nu får du komma om du ska ha någon kvällsfika för klockan började närma sej 21.. ingen Pontus kommer så jag går in och får en chock för han har lagt sej!!

Mamma jag mår illa jag vill inte ha någon fika..

Va säger jag är du orolig över något?

Nää jag mår bara illa..

Okej jag går ut från rummet och tänker att han får vara själv en liten stund.

Strax efter går han in på toa och spyr..

Berättar när han spytt klart att 4 killar i klassen har magsjuka!!!

Jippi tänker jag nu är det dax igen..

Peppar peppar så har han inte spytt något mera ännu, hoppas att resten av högen klarar sej...

Nu är det dax att nanna kudden..

Av Ulrica - 11 mars 2008 14:52

Natten har flytit på bra förutom Frejas hosta som inte är snäll.. Har börjat gett henne hostmedicin nu så får se när det släpper..

Lilla Dennis kunde inte sova i natt så han var vaken mellan 00:30-01:30. stackars liten som sedan skulle upp vid 06:30 i morse.. Det märks på han nu att han är trött för det kommer bara en massa gnäll ur munnen på honom =)

Pontus är snart på väg hem och middagen idag består av ugnspannkaka med bacon mumma...

Micke åker och jobbar ikväll och blir bort tills Torsdagsmorgon.

Nä nu har jag inge mera att skriva för denna gång...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards