Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Ulrica - 15 mars 2008 14:26

har jag varit nu =) Bytt gardiner i v-rummet, duschat blommerna och bytt lampor där inne, allt blev jätte bra!

Nu har Pontus och Dennis provat ut fotbolls dressar så det är kart, denna saftiga summa kommer att sluta på hela 800kr... Men det är till båda grabbarna =) Nä nu ska jag vara social med mamma som jag har itelefonen...


Av Ulrica - 15 mars 2008 10:32

så jag hinner inte skriva..

Som jag skrev förut så har Pontus och Dennis varit sjuka nästan hela veckan, Dennis är den som har mått sämst.. Inte riktigt pigg är han heller snorig och dan..

Pontus har åkt ner till stan för att prova ut 1 dress till för fotbollen, tycker precis vi har köpt ny =(

Mia ska vara snäll och skjutsa ner Dennis sedan för att göra samma sak..


Freja sov ända tills 07:30 i morse så nu är man pigg och glad..

Nu på morgonen så har jag städat bort en massa ytterkläder från hallen så nu är det gott om plats att hänga igen =) Funderar på att byta gardiner i v-rummet men får se lite velig med den saken...

Någon som kan tipsa om en smarrig middag idag? Sälv har jag total idè torka.

Ikväll blir det mys framför tv:n med godis, dricka , chips och någon film.. Ja så brukar vi tända en massa ljus också sedan kryper vi ner i soffan hela högen och bara myser...

Lika bra att passa på så länge barnen vill för snart är dom för stora för att sitta hemma med mamma en Lördag och mysa =)

Från det ena till det andra: vägde mej igår och fick en smärre chock..

Hade gått ner 5 kilo bara så där, synd att det inte syns bara =) Men det är ju en början på mina överflödiga kilon efter Freja.. Gick upp 30 kilo med henne och gick ner 20 kilo nästa på än gång, kanske inte så konstigt för det mesta var bara vatten.. Så nu har jag gått ner 5 kilo alltså har jag ungefär bara 5 kilo kvar..

Så nu sitter jag och funderar på vad jag har gjort och det enda jag kan komma på bara så där är att jag inte äter på kvällen, godis har jag varit dålig på den senaste tiden, likaså med dricka osv.. För inte har jag varit duktig att varit ute och gått mycket haha snarare för lite..

Nä nu ska jag ta och bädda grabbarnas sängar och sedan börja fundera vad lunchen ska bestå av idag.

Oj höll på att glömma: LYCKA TILL IDAG ADAM JAG TÄNKER PÅ DEJ OCH HÅLLER ALLA FINGRAR OCH TÅR.. PUSS TILL ER HELA HÖGEN, OCH GUMMAN LOVE YAAA!!!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards