Direktlänk till inlägg 20 december 2007

Phu..

Av Ulrica - 20 december 2007 21:28

Äntligen så är jag klar med alla julklappar tjoho...

Mia var även min privat chaffis idag så TACK snälla Mia. Dagen började med att Mia kom hit efter att hon skjutsat Micke till jobbet så att vi kunde ha bilen (Mia och jag). Drack kaffe och surrade dynga, gjorde mej färdig och sedan bar det va för att hämta Sanna som skulle sällskapa oss idag =)

Ut till Ikea och Birsta City för att fixa det som var kvar, kl började att närma lunch så Freja behövde lite mat i magen och skälv var vi andra sugen på kaffe, Maria vi satt också i Ikeas resturang (vilken tid var ni där?) kanske vi var där samtidigt =). Ja efter att Freja var mätt och belåten och vi kaffe nöjda så bar det av till Birsta City för det sista, där mötte vi upp Viveka och Johnny. Freja hon blir snart van allt hon för smart som man är så tog man inte med sej vagnen och gissa om kl slog lunch sova jajamensan.. Smarta mamman det är jag det NOT i dag i alla fall, så snälla Mia satt med Freja i ½timme så hon fick sova.Jag och Sanna fixade lite saker undertiden puh..


Titta på kl shit pomfrites grabbarna ska snart hämtas på skolan och vi har grejor kvar att göra, bara att spida på.

Var på Handelshuset och handlade handskar till grabbarna, tänkte först handla dom på en sport affär men kom fram till att det inte är någon bra idè, för dom tappar bara bort vantarna hela tiden så bättre att kunna fylla på med vantar för en rimlig summa än att ha ågren för att dom har tappat bort ett par vantar som kostade flera hundra kr...

Pojkarna är nog nu hemma hos Viveka och Johnny nu och myser åkte med dom hem idag, först så stannade dom i Kramfors och åt pizza och jag tror att dom skulle in på Dollar med, gissar att pojkarna har haft det görskoj.

Nu ska jag plinga Mervi sedan invänta min sambo och efter det ska jag nanna kudden så god natt alla där ute i vida världen...


 
 
svägerskan Maria

svägerskan Maria

21 december 2007 14:42

Vi var där redan strax efter 11 eftersom Per lunchar mellan 11-12. Och gick nog efter ca 45 min.

kram Maria

http://mia1974.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards