Alla inlägg den 17 december 2007

Av Ulrica - 17 december 2007 10:12

Dagens lista:


1: Torka golven( Klart)

2: Skura badrummet och lilltoa (Klart)

3: Vika tvätt, tvätta och hänga ( Håller på)

Mina ögon svider, lilla donnan har sovit ca:2th i natt. Kan inte hitta felet har fått legat i våran säng med ändå varit jätte ledsen typ hela natten.

Visst hon har öroninflammation och lugningflammation men jag tycker att pencilinet borde ha börjat att verka nu!

Dennis klev upp i natt och spydde jaha tänkte jag ska bara fattas att hela bunten åker på masjuka, men puh kräktes bara för att han hade så ont i huvudet =/ Stackarn måste iväg till optikern efter jul och kolla om han behöver starkare styrka på sina glasögon.

Freja och Victor har varit hos farmor och farfar i helgen och haft mys + att dom hade ett litet kalas för Victor som fyller 6år på julafton..(TACK för att ni hade barnen)

Victor kom hem och visade alla fina saker han hade fått så stolt kille!!

I morse när han gick på skolan så tog han på sej sina nya overall som han hade fått av farmor och farfar,han var sååå snygg i den gokillen..

Jaha igår såg man ju fram emot att få åka till Kristina, Petter och lilla Filip. Var meningen att vi skulle ner på middag och mysa med Filip.. Men icke sa nicke för Micke var för bakis för att kunna köra och jag har inte haft ekonomi för att kunna ta körkorte. =(

2008 hoppas jag kommer att bli ett lugnare år för våran familj + mina nära som haft ett jobbigt år..Mitt mål 2008 är också att få ett jobb så man känner sej behövd och att man känner att man gör nytta. Nu ska jag ta och smaska i mej klart mackan sedan vila en stund nu när lilla donnan sover...

Kramizzz


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards