Alla inlägg den 11 december 2007

Av Ulrica - 11 december 2007 23:00

Jaha vad har man gjort idag då? Inget speciellt att berätta om.

Mervi har varit här idag och hälsat på, lika roligt varje gång.

När Mervi gick så kom Mia och hennes moster på besök *Nice*. Mia stannade kvar på middag osv,fick åka hem med Micke när han for på jobbet.

Micke gjorde något jätte gott idag*duktiga hjärtat pöss*, bjöd Mia, Victor och mej så klart på en mjölkdrink(givetvis alkoholfri).

STORA grejor händer här hemma!! Victor har tappat en tand så inatt var tandfen här och lämnade en guldpeng i glaset. =) Gissa om det hela Victor lös upp när han såg detta.

Igår så berättade jag för Victor hur tandfen fick reda på hur man hade tappat en tand så här sa jag:

Tandfen har kort på alla barn uppsatt på vägen med en liten lampa under varje barn som blinkar när man tappat en tand..

På ditt kort står det adressen hem till pappa och mej och hem till mamma och Hasse och denna gång så blinkade knappen att du var här så det var hit tandfen skulle flyga, men tandfen kommer inte förän alla sover..

Gissa om han tyckte att denna förklaring var intressant =).. Lilla goa Victor som har blivit så stor och duktig, han var bara ett litet knyte när jag träffade honom första gången.( ca:2år)Och nu fyller han snart hela 6 år..

Hmm ja och för lilla donnan rullar det på för fullt, nu har båda tänderna fram uppe kommit + att ena hörntanden snart är framme. Hoppas att hon får vila ett tag sedan från att få mera tänder.. Har säker haft jätte ont mammas lill hjärta.

Nä nu ska jag nanna kudden, orkar jag i morgon så ska jag sätta ut lite kort på bla: Sanna när hon sitter och myser med Freja. Glömde ju att skriva att Sanna var här med mej igår kväll och myste. TACK; TACK snälla underbara Sanna för att du har målat av Freja blev jätte bra.. Kommer nog att vilja ha på alla barn hoppas du kan rita det åt mej! Puss och tack..

Nä nu nannar jag/Kramizar....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards