Alla inlägg den 12 december 2007

Av Ulrica - 12 december 2007 08:59

Nu är det kallt ute tycker jag hela minus 10 grader..

Men som jag har fått lärt mej, bara att klä sej varmt och gå ut..

Sitter här med spänning och inväntar ett telefonsamtal som kanske kommer att ta bort den stora klumpen i min mage( hoppas hoppas).

Jaha igår var jag och min son med på Mitt Nytt hoppas att det hjälpte andra barnfamiljer. Så nu är det bara att sitta inne några dagar tills folk har glömt bort att man har varit med på tv:n*L*.. Min son gjorde det bra som ställde upp och var med, starkt gjort hjärtat mitt..

Idag tror jag att det blir dax att möblera om i vardagsrummet, skulle vara nice med lite ändring där inne..

Lilla donnan hittade jag sittande vid kattmaten i morse undra om hon tyckte det var gott, eller om det var en pik till sin mamma att hon vill ha en mer varijerande frukost?? Mervi ska komma hit idag och hälsa på då ska jag vara fräck och passa på att ta en lång dusch medans hon är med lilla donna..

Sanna skulle titta in lite senare på dagen får väll se om Mia kommer också efter skolan, vem vet? Jag tycker om att ha folk omkring mej hela tiden, tycker om mina underbara vänner pözz till er... Lilla donnan är här och kryper runt och gärna tar sånt som man inte får stoppa i munnen,igår försökte lilla donnan att klättra upp i soffan måste ha sett komiskt ut för hon är ju inte mer än 70cm hög.*L*

Nu ska jag ta och vika tvätt så är det klart tills det är dax att hänga nästa som snart är klar... Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards