Direktlänk till inlägg 19 december 2007

WOHO

Av Ulrica - 19 december 2007 09:22

FREJA har SOVIT hela natten i sin säng, fick bara ge henne nappen några gånger. =)

Så nu är man döslut för att man har sovit för mycket. Jaha vad hände i går då? Jo Mia var min privat chaffis, skjutsade mej att fixa mer klappar bara lite små fix kvar. Så himla skönt att ha nästan allt klart nu, brukar annars vara sista minuten människa när det gäller att handla julklappar.

När Pontus och Dennis slutade skolan så bar det av till frissan, grabbarna blev såå himla nöjda. ( TACK SNÄLLA MAMMA FÖR ATT DU BETALADE)

Lilla Freja sprang runt här i går eftermiddag och skällde lät så himla mysig, Mia och jag var tvungen att skratta åt henne.. Freja skällde säkert ut Mia och mej för att vi hade släpat henne på en massa TRÅKIGA affärer. =)

Vad det blir idag vet jag inte riktigt ännu eller jo, nu på förmmidagen när Freja sover så ska jag passa på att dammsuga och torka lite golv..

Tur att jag skrev det för nu kom jag på att jag ska köpa hjulskydd till vagnen. Perfekt måste det ju vara när man som jag måste dra vagnen genom halva lgh för att komma ut på balkongen, Freja sover som bäst ute på dagarna och vi bor ju längst upp utan hiss.. Inte så att man är sugen att kånka vagnen upp och ner flera gånger om dagen bara för att hon ska sova, därför får hon sova på balkongen..

Får se om jag får finfrämmande i kväll av Mervi *S*, Mia tror jag skulle glutta in efter skolan.. Pontus och Dennis har jag beställt hemritade julkort av idag för dom skulle ha pysseldag på skolan.. Nä nu är det bara att lyfta på röven och börja.. // Kramiz

 
 
kristina

kristina

19 december 2007 12:20

ja maria sa det når jag visade den för henne igår. snygg är den :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards