Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Vi komma vi komma från peppakakeland.

Av Ulrica - 13 december 2007 21:40

Ja idag har jag och lilla donnan varit och haft lussefirande på öppnis.

Så himmla mysigt med alla små nissar, lucier och pepparkaksgubbar.

Lilla donnan var en liten tomte gumma i klänningen som hon fått av farmor och farfar =). Vi hade sångsamling där det sjöngs för fulla muggar sedan blev det tomtegröt, skinksmörgås,kaffe och lussebulle. Vi har haft en jätte mysig dag lilla donnan och jag kommer att sätta ut kort..


Efter att vi varit på öppnis så följde jag och Freja med Mervi hem på en kopp te,eller jag drack te och Freja låg ute på balkongen och sussade..

Mervi kunde inte hålla sej utan kom på öppnis för att se lilla Freja i sin klänning =)..

Sedan när Freja vaknat så bar det av hem och ge lunch prata med en nyvaken sambo och hänga tvätt.

Kl:15 så bar det av till ett nytt lussefirande, jag följde med Mervi och kollade på söta Samuel som hade på dagis.

Hem och äta, prata med Mia bla bla bla *L*.

Japp kidsen göras klar för natti natti, Micke for på jobbet och Mia hem, själv sitter jag nu här och skriver =).

Nu ska jag glutta på tv en stund sedan sussa jag med/ Kramizz 



 
 
Ingen bild

högdamor

13 december 2007 21:59

Åååå, vad docksöt hon är "skruttan". Skicka hit henne så jag får snusa på den lilla. Ja alla korten var toppenfina./kramizzzz

 
Ingen bild

mervi

14 december 2007 20:41

men gud vad söt man är. en liten tomte ängel. Ge massor med pussar och kramar till barna.

 
anki

anki

17 december 2007 09:16

tack för lånet av goungarna jag kommer att längta ihjäl mig efter dem i jul kram svärmor

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards