Direktlänk till inlägg 13 december 2006

Söta tomtenissar, lucier och pepparkaksgubbar =0)

Av Ulrica - 13 december 2006 19:31

Idag har dagen bara rullat på, började med att väcka alla barn kl:06:00 för att hinna med frukost innan vi skulle ner på Victors dagis till 07:00..Där blev det lucia i fulla drag sedan fika, hoppa in i bilen iväg med Pontus och Dennis som börjar 08:30 och upp med mej till Kubis. Sedan har det varit ganska lungt,tills alla barn kom hem igen, då började tjatet om att få gå till kompisar sitta framför datorn, tv-spel m,m. Tur att man har lärt sej att stänga av öronen=0)Hängt lite tvätt, vikt tvätt och plockat i och ur diskmaskinen. Micke gjorde en god middag idag nån köttgryta med morötter, selléri,tomater m,m god var den ialla fall. Fick springa med Dennis till en kompis på eftermiddagen, eller han sprang och jag flåsade bredvid som en kossa( haha), efter maten så var det Pontus tur men han kunde gå själv..Victor var hemma med mej och Micke tittade på bolibompa och lekte. När alla hade kommit hem så var det dax för kvällsfika, idag lyxade vi till med svärmors goda bullar och pepparkakor och óboy tände ljus och myste, det är ju bara lucia 1gn per år.Nu ska jag gå och titta på tv:n en stund, bye bye ..

 
 
Kisse

Kisse

14 december 2006 23:20

Vilken sötis :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Ovido - Quiz & Flashcards