Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Hej till en som läser..

Av Ulrica - 7 april 2009 19:45

Vad bra att se att du skriver vad du tycker och känner, lite synd att du inte vågar skriva vem du är.. Jo jag har tagit det med personen i fråga men tror nog inte att denna vill att jag ger ut namnet... Ett tips tog det med personen i fråga som först nekade för att sedan radera det inlägget.. För att sedan skriva ett nytt där denna person erkänner...

Hmm ryggdunkar igen, gärna en förklaring där tack skulle sitta fint...


Sedan det jag skriver på slutet varje dag handlar precis om det du gjorde nu, klev fram och skrev vad du känner...


Vissa saker som jag har skrivit om här vet personen om själv vem denna är.. Klart att inte alla kan tycka om alla håller jag klart med om, håller också med om att sanningen kommer fram i slut ändan...

 Hoppas att du nu då vågar kliva fram och skriva vem du är nu när jag satt ut din kommentar.. Och om du känner vissa som skriver på dessa bloggar så antar jag så klart att du inte tror på det jag skriver och inte så konstigt det heller..... Tack för att du i alla fall skrev vad du tycker och känner... Oj glömde att skriva att en av personerna har inte skrivit om mej här, utan gått och pratat... Kappan efter vinden, skulle du kunna vara snäll och skriva  vad jag har gjort då kanske ??? Vore jätte snällt.... Och vad jag vet så har jag inte skrivit om någon idag förutom min familj och slut texten som är till för ALLA och ingen speciell.... Som jag skrev förut hoppas att du nu vågar kliva fram och tala om vem du är nu då.. Och en annan fråga, känner du mej överhuvutaget?? Eller dra du slutsattser bland dina vänner här på bloggen?? Hoppas nu på ett ärligt svar...

 
 
Ingen bild

Vicka

7 april 2009 21:50

Att denna/dessa personer orkar hålla på....kommer ihåg när du å micke separerade då var det oxå EN som skrev många inlägg med samma underskrift "Av en som läser" Vill bara säga till den personen-erna FYy FAAN vad FEGA du/ni är som ej vågar sätta ut namn!!!!!
Slösa engergin på nåt annat Ulli. Frys istället ut dessa människor som ej vet vad de pratar om...DU ÄR GULD VÄRD ock EN DJÄKLIGT BRA TOPPEN MAMMA..falska vänner finns det många av så sopa bort dem från din dörr å telefon...Få vänner är riktiga vänner eller hur?
" AV en som läser" som följer bloggarna, fortsätt med det du verkar ju ha det jätteroligt med slutsats till att du ej vet vad du talar om....+ en massa lögner från dig...Du kan ej känna till Ullis eftersom du snackar ner en helt genom ärlig och en som säger rakt på sak vad hon tycker...hoppas det slår tillbaka till dig.

Ulli, låt dem snacka DU vet vad du går för och det är jag stolt över. Du har annat att slösa din energi på en TOPPENKILLE + TOPENBARN, ni är helt underbara.
Kramizzzar i massor.

 
MarieJungfrugravidakvinnansom nu inväntar Le stork

MarieJungfrugravidakvinnansom nu inväntar Le stork

7 april 2009 22:05

Ja du vad säger man oj oj oj.
Du har missat poängen totalt, det är rätt lustigt när man tänker efter, hur mkt du måste anta och tro saker.
Jag prata om dig????
Menar du det du gjorde mot V så JA det har jag aldrig stuckit under stolen med heller, MEN jag gick även på dig direkt det är mer än man kan säga om dig eller hur????
Jag bor dörren bredvid rätt skrattretande att få höra hur ni snackade runt huruvida jag var gravid eller inte du vet DU som INTE pratar om mig..... *ironi*

Lustigt är det oxå att när jag gick på dig så skrev du i din kommentar till mig att jag antog att du och M pratade om mig för det hade ni aldrig gjort...

Nu kommer det komiska i det hela asg ja det är rätt skrattretande faktiskt
Din son kom nämligen fram till MIN dotter på skolan långt innan jag skrev till dig och berättade att du och M läste min blogg varje dag, det pratade ni om när hon kom på te.
Men enligt dig efter så hade ni ALDRIG pratat om mig eller hur...
Var inte du ärlig eller hur var det nu då...

Sen kan vi ju ta den så kallade infon du nu skulle ha om mig, ta och tänk efter lite vart du får den ifrån jag vet nämligen det och det är inga personer som egentligen vet nåt om mig, man får lära sig sålla lite oxå.

Du har dessutom ingen aning om hur jag framställt det som hände mellan dig och V sen att jag pratat med V om det är väl inte konstigt eller tycker du verkligen att hon inte hade rätt att ventilera någonstans???


Men är ärligt talat inte förvånad över att du gjort så, det var ju det jag trodde, du är inte rak.

Påpekar ännu en gång att jag bor bara dörr i dörr.
Att jag valt att dra mig undan från dig ja vad ska jag säga titta på vilka du pratar med, absolut dom du pratar om mig med kaka söker maka kanske, det verkar inte bättre.
Det jag däremot inte kan förstå är varför det är så viktigt vad jag tycker om dig, du har precis bevisat ännu en gång för mig att du är sån som jag har svårt för, du erkänner att du läst min blogg för att ha nåt att snacka om, jag har haft svårt för dig pga en HANDLING du gjort du sårade min bästa väninna djupt, jag har inte gått och snackat om dig övrigt alls, vet inget om dig men sitter inte och letar bagateller i din blogg att haka upp mig på heller.
Tar upp detta på en gång oxå så är det gjort NEJ jag tog inte med dig när jag fick höra att du och M snackat i telen huruvida jag var gravid eller inte med dig, jag ansåg inte att jag behövde det var bara ännu ett bevis att du inte var rak, fanns ingen anledning att slösa energi på det, en del saker är inte värda det vet du.
Däremot är det rätt skoj faktiskt att skämta om ja vett du jag har humor tänkte om du missat det lixom ;)

Det enda jag inte kommer att göra är hänga ut namnen oavsett hur mkt du skulle få för dig att bomba mig med kommentarer, du vet redan vilka du pratar med om mig, ja menar du kan ju inte varit blind krävs inte precis ett geni för att se vad dom går för, jag har aldrig bett någon alls ta mitt parti gör det fortfarande inte däremot kan man vara objektiv.

Och även om jag kliver utanför sitsen mellan dig och V och tittar objektivt på den så ja jag anser att du gjorde fel, du har ansvar för vad du gjorde mot henne och M har ansvar för vad han gjorde mot henne....
Vilket fall som helst var det jag som fanns där jag som såg konsekvenserna av det du faktiskt gjorde mot henne
Och ja jag anser att det var vidrigt det är min åsikt.
Sen dina övriga relationer fattar jag inte ens varför du tar upp, vem bryr sig, vad har det med saken att göra vem du varit med och hur länge det är ditt liv inte mitt.

Klart jag tycker detta är trist, jag är ingen otrevlig människa på något sätt och vis, och är rädd om mina vänner, är fruktansvärt förlåtande och förstående om man är ärlig direkt, att du skulle vara en sån människa jag inte tål, kan jag inte riktigt relatera till, jag har nämligen ingen "typ" människor jag inte tål skulle isåfall vara att du inte är ärlig då.
Men jag tycker det säger allt när du tar dig friheten att snacka om mig jag har tagit tillbax M huruvida jag är gravid eller inte osv ja inte vet jag men sånt har jag aldrig hört att goda grannar gör faktiskt...

jag tycker du ska sluta anta så mkt, vi pratar inte om dig...

Nästa gång om det nu är nåt du tycker är värt att ta upp kan du ju alltid ringa på dörren
Hoppas jag.....
Fast det är klart du törs kanske inte jag är ju le psykopat ju (fin info källa där du)
Blink blink....

http://www.mariescorner.wordpress.com

 
Ingen bild

Jeanette

8 april 2009 09:54

Tack.. :)
Hehe, ungefär som hon har sett ut hela förra veckan då med andra ord... :P
Ska tvätta extra overollen oxå, om det inte krisar o du måste ha den nu då förstås... Har inte haft tvättis än... Krama hon från "Nanne"..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards