Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ulrica - 2 april 2009 18:43

Men det har gått super utan dator tycker jag.. Har ju snälla vänner som har lånat ut sin när det har behövts... Egentligen så behöver jag bara datorn till att betala räkningar och kolla min mail ang grabbsen..


Här rullar allt på som vanligt nästan, saknar lilla gumman så otroligt mycket =) Men snart är det Måndag och då kommer hon igen...


Jaa alla kidsen verkar trivas som fisken i vattnet här och det är ju skönt..

Igår var det 9 kids här hemma, tycker bara det är skönt att veta vart dom är...


Trevliga grannar finns det här med och snart ännu fler, ska bli såå roligt när du har flyttat in C =) Tack för kaffe sällskapet här om dagen, det var nice =)


JAAAAAAAAAAAAAA fick tillbaka 5000:- på skatten, så jäkla nice.. Blir till Dennis födelsedag och sedan till semester.... Lite beslutångets bara vart vi ska åka men det löser sej nog =)

Nu är jag klar här för denna gång, får se när jag återkommer.....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards