Alla inlägg den 5 april 2009

Av Ulrica - 5 april 2009 15:01

Fredags kvällen blev lyckad med god mat och trevligt sällskap, tack alla ni som kom =)


Stod och funderade när jag höll på att börja med middagen..


Fy vad grym vuxna människor kan vara!!!! Undra om dom tänker på hur mycket dom kan såra en/ flera personer med sitt prat och sina slutsattser???


Undra om dom är medveten om att det dom gör egentligen kallas för VUXEN MOBBING!!!! 

Här ska man lära barnen att man ska vara schyst med alla i skolan och utanför skolan.. Men hur i hela helvetet ska det gå till egentligen??? När det finns vuxna människor som kan vara så jäkla elak mot andra vuxna...


Jag är ett exempel som har blivit utsatt för detta.. Ett exempel: Har hör att jag ÄLSKAR att ta andras killar!!!! Passa er för henne håll i mannen din!!! 

Hm ja det var ett exempel som sårar något fruktansvärt... 

Hoppas att dom som går och sprider detta kan se sej själv i spegeln, hoppas att det får dom att må bra..


Nu har jag skrivit av mej och jag vet att det kommer att starta en massa diskutioner mellan bloggar osv.. Men kände bara att varför ska bara jag sitta och vara tyst och ta skit ?????  Varför är det bara jag som ska vara den hemska människan som tar andras killar, som springer och snackar skit... Varför lär man inte känna mej innan man är orättvis och springer med allt detta???? Vet att alla inte kan gilla alla, men en chans kan man ge, eller????

STÖR MAN SEJ NU PÅ DETTA INLÄGG SÅ VAR SNÄLL OCH SKRIV DET PÅ EN KOMMENTAR TILL MEJ.. KANSKE JAG HAR EN CHANS ATT FÖRSVARA MEJ DENNA GÅNG!!!!!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards