Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Vilket härligt väder =)

Av Ulrica - 6 april 2009 08:51

Klart du får haka på Mia bara nice =)


Idag ska Dennis klass åka pulka, hm hur det nu ska gå??? Ja det återstår och se om man får hem en dyngsur unge =)

Lilla gumman kommer hem idag och gud så jag längtar...


Dricka lite mer kaffe och sedan ta och dammsuga... Bädda lite sängar och sedan bara vara, har inte så jätte mycket orka idag.. Tyvär så tillåter jag mej själv att låta folk ta energi av mej på fel sätt =/  Ska bli skönt att komma bort ett tag, grillar korv, vara ute och bara vara...


Tänk efter hur ni prata där ute, tänk efter att det kommer fram till mina barn!!! Skada mej visst, men låt bli att skada mina barn!!!!

 Och du lilla vännen... Skriv vad du vill men du kan ju vara Ärlig och stå för det!!!! Du kunde ha sagt det direkt till mej!!!!! Sedan kunde du ha stått för det igår när jag frågade istället för att neka.. Men beviste kom ju nu när du har gjort om ditt inlägg och inte kan stå för det du skrev!!!!

Nog om detta, tänk dej för hur det sårar!!! Skulle JAG vilja GÖRA FREJA ILLA!!!!!! Herre gud alltså gör ALLT för mina barn!!!! Tänk efter vad vi har gått igenom med henne, har du glömt så gå då in och kolla på Feb 07 så kanske du kommer ihåg!!!!!! Man hoppar bara inte på som du gjorde och inte står för det sedan, du börjar bli gammal nog för att innse det själv!!! Du vet själv hur jävla ont det gör!!!! Nog om detta har man några åsikter om detta så hör av er på en kommentar, kom direkt till mej i stället för att gå bakom min rygg.. Visa vilka raka och ärliga människor ni är nu då...


Näpp en kaffe och cigg på detta så är man på G igen =)

















 
 
AC

AC

6 april 2009 11:25

Jag säger som du.
VARFÖR ska man bara ta emot, när man vet själv OCH att även andra vet att det BARA är skitsnack??
Varför ska man vara tyst när man blir behandlad som skit? Och folk som kastar skit på en när det inte är sant??
DU ÄR EN STARK QVINNA!!! Och du GÖR allt för dina barn, och DÄRFÖR ÄR du en UNDERBAR mamma och förälder, VÄN coh människa!!!
RENSA bland s.k vänner.. Lovar att det är jobbigt att bryta men när det väl är gjort...
DU kommer att må så mkt bättre och DIN FAMILJ oxå.
Älskar och saknar dig, önskar jag bodde närmare....Så jag saknar dig!!!!
"STÅ PÅ DIG!!! "
(Jag finns här... )

http://annacarin77.blogg.se

 
Caroline

Caroline

6 april 2009 15:32

Hej Bruttan ;)
Har fått prel datum nu ;)
Vad jobbigt du verkar ha det med skitsnackare?!?! Undra vad folk säger om mig då??? :)
Kram Kram

http://rarron.blogg.se

 
Caroline

Caroline

6 april 2009 22:01

Håller en tumme för det jag med tror jag =)
Ja nu är det ju så att jag har ju inte så mycket att bära in hahahahaha
Men så fort jag shoppat lös så kommer jag säkert behöva hjälp ;)
Kommer gärna på mera kaffe =)
Kram

http://rarron.blogg.se

 
Ingen bild

mervi

7 april 2009 09:17

Ja du gumman jag vet inte vad jag ska skriva, man blir ju så less när de håller på hela tiden och när de inte kan stå för vad de säger, ja jag säger bara fy f..n vad lågt. Var inte tyst, prata ut.
Stå på dig vännen, Du är en stark kvinna och en jävligt bra mamma och världens bästa vän. Du är guld värd.
Bry dig inte om skit snackarna, de har inget liv,deras liv går ut på att snacka skit om allt och alla. De är bara avundsjuka på ditt på ditt liv. Så vännen tänk inte på dem, de slukar ju bara din energi, de är inte värda det.......
Kramisar i massor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica - 9 april 2010 18:02

blogg torka =/ Visst händer det en massa saker som jag skulle kunna dela med mig =) Men innan jag satt mig här och börjat skriva så har jag glömt hälften   ... Påsken tillbringade vi i skogen... Myyyyys en massa mys och god mat..... Fattades någ...

Av Ulrica - 29 mars 2010 22:06

som Pontus brukar säga ;) Vet inte vad jag ska skriva om här, om jag ska vara ärlig... Total blogg torka.. Dagarna rullar på med en himla fart, varannan vecka har börjat igen.. Skönt men ändå inte ego ego jag lalala :)   Har börja införskaffa vår...

Av Ulrica - 2 februari 2010 07:15

Men orkar inte dela med mej av det, och besparar er att bli irriterad =) Grabbsen hade Fotbolls Cup i helgen.. Jeiiii Giffarna 97 fick både guld och silver  STOLT mamma =) Giff 99 åkte ur i semin men bra gjort ändå killar =)... Lilla Jenk har varit m...

Av Ulrica - 7 januari 2010 20:51

Dax att uppdatera en snabbsväng kanske  .. Idag har jag, Mia och lilla gumman gjort oss en tripp till Härnösand... Hälsade på en kompis till mej där som jag inte träffat på flera år.. In tog oss lunch på Big boy mumms   .. Lilla gumman fick en fin le...

Av Ulrica - 17 december 2009 06:49

inte gnälla vara glad och nöjd, men nu gnäller jag över att f**** vad kallt det är ute..   Men kanske om vi alla har tur så blir det en vit jul   bara hålla tummarna att snön stannar kvar..  Jaha vad händer mer i mitt intressanta liva då???? Har ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards